czwartek, 3 stycznia 2013

Oddam książkę w dobre ręce

Nadszedł czas na porządek w księgozbiorze. Kilka pozycji pojechało do mamy, kilka pewnie skończy w bibliotece. Mam też jedną, która powinna zainteresować domowych piekarzy.



"Wyznania Francuskiego Piekarza", oprócz wspomnień wyżej wymienionego, zawiera przepisy na pieczywo francuskie (tradycyjne oraz z licznymi dodatkami) praktyczne porady dotyczące pieczenia oraz całkiem ładne rysunki instruktażowe.

Moim zdaniem jest to raczej pozycja dla początkujących piekarzy, choć ci bardziej zaawansowani na pewno znajdą tez coś dla siebie. Skorzystałam z kilku przepisów, które zamierzam spisać zanim rozstanę się z książką. Rezultat był bardzo dobry (np. tutaj), więc książkę polecam z czystym sumieniem. Oddaję bo przepisy są na pieczywo na drożdżach, a ja zdecydowanie wolę to na zakwasie.

Tak więc jeśli ktoś chciałby spóźniony prezent gwiazdkowy (przeczytany lecz w świetnym stanie) proszę o wiadomość w komentarzach do końca tygodnia, książka zostanie przyznana losowo. Przyślę pocztą w granicach Polski.

tytuł: Wyznania Francuskiego Piekarza
autor: Gerard Auzet i Peter Mayle
wyd: Prószyński i S-ka
rok wydania: 2008

21 komentarzy:

  1. chetnie przyjme zaczynam piec a francje uwielbiam beata butka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. książka jest cudowna - serdecznie ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chętnie nauczyłabym się czegoś nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, chcę, chcę baaardzo! Proooszę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym baardzo chętnie poczytała!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla początkujących, którzy uwielbiają chleby na drożdżach- to jajajajajajajajajaj!;D;D;D u mnie sie nie zakurzy;)
    mglaszcz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się zgłaszam, uwielbiam pieczenie chleba :)
    bebak21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bardzo chętnie przyjmę tę książkę w swoje ręce :)
    inspiracjezpolnocy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również chętnie przyjmę :)
    magdalena.choroba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka zapowiada się niezwykle interesująco i chętnie bym po nią sięgnęła, ale...po mozolnym przejrzeniu katalogu on-line naszej miejskiej biblioteki, stwierdzam ze smutkiem, że jej tam po prostu nie uświadczysz.
    Jedyna nadzieja na zaspokojenie mej ciekawości pozostaje w wygranej ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Agnieszka

    P.S.
    Pragnę nadmienić, że z wielką niecierpliwością czekam na wyniki losowania, bo uwielbiam czytać książki, a już te traktujące o poczynaniach kuchennych z których wiele skorzystać mogę sama, tudzież szacowni Domownicy, czytuję pasjami.

    OdpowiedzUsuń
  11. o, książka, jak czytam, bardzo ciekawa, interesująca. chętnie i ja bm sobie ją przeczytała.
    pozdrawiam!

    karmel-itka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. A chętnie przyjmę :) Powiem więcej, można przeczytać i znowu przekazać dalej :D To świetny sposób na "zaoszczędzenie" kilku groszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie, że są chętni :) Szkoda, że mam tylko jedną. Biegnę spisać kilka przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam męża zapalonego piekarza-amatora więc na pewno by mu się taka książka spodobała ;)
    więc też dołączam się do listy chętnych :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka na podorędziu zawsze się przyda :)
    Ja niestety piekę na drożdżach :/ ale może kiedyś dojrzeję do zakwasu :) na pewno zdrowiej i pewnie smaczniej :)

    Pozdrawiam,

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zaliczam się zdecydowanie do piekarzy początkujących, więc to chyba coś dla mnie, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce! Kocham chleb drożdżowy . Może się uda!
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Może nauczę się piec!
    motylek103@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak książki to coś dla mnie! Zgłaszam się! paula112r@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło mi donieść, że dziś wieczorem Młoda wyciągnęła los i książkę otrzyma osoba o pseudonimie bebak21. Jednak 7 to szczęśliwa liczba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń